Často kladené otázky FAQ

 
 
 
Úvod > Často kladené otázky FAQ
 


Často kladené otázky FAQ

1. Akým spôsobom riešite distribúciu po celom Slovensku?

    Objednaný tovar posielame kuriérnou službou DHL Parcel na dobierku.Prípadne obyčajné doručenie pri úhrade predom prevodom na náš, v tomto prípade platíte nižšie poštovné o 1€. Nadrozmerné produkty ako dvere, zárubne posielame paletovým prepravcom DHL Freight. Na túto službu sa vzťahujú samostatné ceny, pre konkrétnejšie informácie nás kontaktujte.

2. Aká je cena za dopravu na interierdvere.sk ?

    Cena hlavne závisí od druhu objednaného tovaru, od jeho hmotnosti a rozmerov.
    Tovar s hmotnosťou do 50 kg doručuje prepravná kuriérska služba DHL Parcel.
    Cena za dopravu je vždy účtovaná za celú objednávku bez ohľadu na to, koľko položiek obsahuje.

3. Kde si môžem tovar vyzdvihnúť osobne?

    Tovar si môžete vyzdvihnúť osobne v našej predajni Interierdvere, ul.P.O.Hviezdoslava 242/16, Zvolen 960 01, tel. 0948 422 666

4. Je možné si tovar zakúpiť aj bez objednania v eshope/na internete?

   Samozrejme si môžete vybrať a zakúpiť tovar aj bez predchádzajúcej objednávky. Jedinou podmienkou je, aby bol tovar v predajni na sklade.Hlavne v prípade dverí je toto najvhodnejšia cesta k Vášmu spokojnému nákupu, nakoľko Vám vieme poradiť s výberov, typu dverí, dekoru, skla a individuálne vypracovať ponuku.

5. Aká je doba dodania tovaru keď si ho objednám s dopravou domov?

    Tovar budete mať doma z pravidla do 2-3 pracovných dní od potvrdenia objednávky, v prípade že je daný tovar skladom. Pokiaľ by bolo potrebné tovar objednať, a doba dodania by sa predĺžila, budeme Vás informovať.

      
6. Môžem u vás platiť platobnou kartou?

    V naše kamennej predajni nie je možné platiť platobnou kartou. Na nákup kartou môžete využiť možnosť Tatrapay (pokiaľ ste majiteľom účtu Tatrabanky) priamo v nákupnom košíku v možnostiach platby.
 


 

 
 
Aktuálna stránka zatiaľ neobsahuje žiadne informácie.